AccueilFAQRechercherS'enregistrerConnexion

Partagez | 

[Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Fanoudusud
Vampire

Féminin

MessageSujet: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Lun 4 Oct 2010 - 17:46

J'ai passé au crible la partie sur "Les acteurs de la saga et leurs projets au cinéma" et j'ai même utilisé la fonction recherche et je n'ai trouvé aucun topic sur ce film donc voilà ^^.

Un téléfilm de : Richard Shepard,

Avec : Alia Shawkat, Megan Mullally, Robert Pattinson

Titre original : BAD MOTHER'S HANDBOOK (Etats-Unis)

Genre : Comedie

Année de production : 2008

Source

Images

Spoiler:

D'autres images du film sur ce LJ

1540 caps du film -> http://www[.]mediafire[.]com/?tqllpnpclc9y1vc

Le DVD

Spoiler:

J'ai aussi trouvé un lien pour voir le film
Revenir en haut Aller en bas
http://fannydusud.skyrock.com/
stella27
Vampire

Féminin

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Lun 4 Oct 2010 - 18:12

Ah oui, il y avait pas de to' Razz

C'est bien qu'avec la cote de Rob, le film soit sorti en Dvd au US.
Par contre Rob en avant sur la couv alors qu'il n'est pas le perso principal. Rolling Eyes
Enfin, j'ai déjà le film clin d'oeil
Fanoudusud
Vampire

Féminin

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Lun 4 Oct 2010 - 18:13

Mon ordi a bugué avant que j'ai pu poster ça grrr

Une review sur le DVD

America’s favourite vampire keeps popping up in various movies that we either forgot about or never heard about. One such film is The Bad Mother’s Handbook, a one-off television drama based on the best-selling novel by Kate Long. It was broadcast on ITV in England in 2007, and made its way to DVD in North America this month. Starring Catherine Tate, Anne Reid, Holly Grainger and Robert Pattinson, the show received strong viewing when it was originally shown on television.

The Bad Mother’s Handbook depicts the story of one year in the lives of three women. Tate plays Karen, who is a frustrated woman in her thirties whose whole life and identity are shattered when she discovers a long-kept secret. Tate plays Karen’s clever and hormonal teenage daughter Charlotte, while Anne Reid appears as Karen’s mother, Nan, who is suffering from Alzheimer’s. Pattinson is Charlotte’s nerdy new friend, Daniel Gale.

The movie presents an insight into the life of motherhood and childhood, dwelling on the themes that no two mothers are alike, but that ultimately love is the most important thing of all.

It’s a bit like a British version of Juno, with the exception that none of the characters are loveable. In fact, the only real emotional response is the hate one feels for Karen. Tate plays Karen perfectly as a heartless “bad” mother. It takes her daughter’s venture into motherhood before she breaks down and shows her affection. Pattinson is more of a supporting character, which started off dry and lame, but eventually grew on me.

Maybe it’s the “chick-flick” factor, but I just didn’t understand the need for this movie. Similar to Juno, it wasn’t really a love story or a compelling look at one’s life, but more of a hard luck look at a chapter in the character’s lives. As a book it has a place and is well written, but as a movie it seems rather lame.

Source
http://fannydusud.skyrock.com/
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Lun 4 Oct 2010 - 18:15

Merci Fanou :D

Je veux bien le lien pour voir le film stp?
CallMe_Bella
Vampire

Féminin

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Ven 27 Mai 2011 - 14:04

Il n'est pas srti en France ou en VOST ?

Je viens de voir la Bande annonce sur Youtube ça à l'air pas mal, ça me fait penser à Juno :D
fand'Edward59
Vampire

Féminin

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Jeu 7 Juil 2011 - 3:03

Est-ce que quelqu'un aurait un lien pour le voir ? je le cherche depuis longtemps !
http://filmetacteurfavoris.skyrock.com/
MAline
Vampire

Féminin

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Sam 9 Juil 2011 - 11:21

fand'Edward59 a écrit:
Est-ce que quelqu'un aurait un lien pour le voir ? je le cherche depuis longtemps !

Attention, ne mettez pas de lien ici vers des versions illégales.
Echangez ces liens pas MP.
Merci. clin d'oeil
Invité
Invité

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Ven 25 Nov 2011 - 22:23

heureux je veux bien un lien par mp souplé heureux si c'est possible ....
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: [Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook   Aujourd'hui à 3:56

[Robert Pattinson] The Bad Mother's Handbook
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1